- Kompleksowe narzędzie do zarządzania projektem ze środków EFRR.
- kontakt@beneficjent.com.pl
- +48 604 939 564
Menu
pierwszy w Polsce kompleksowy program dostępny poprzez przeglądarkę internetową do zarządzania projektami współfinansowanymi ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR).
Program składa się z kilku modułów w tym m.in. moduł wiedzy, zarządzania personelem, zamówień, archiwizacji. Program prowadzi Beneficjenta krok po kroku, od etapu wprowadzenia danych lub ich importu, poprzez generowanie spersonalizowanej niezbędnej dokumentacji projektowej. Jedną z wielu zalet programu jest jego automatyzacja. Szanujemy czas Beneficjenta, a nasz Program pozwoli im go zaoszczędzić. W module zarządzania personelem generowana jest cała dokumentacja dla personelu projektowego. Dla każdego pracownika sporządzane są według potrzeb np. umowy o dzieło lub zlecenia, oddelegowania, oświadczenia o 276 godzinach, protokoły odbioru dzieł lub zleceń. Beneficjent otrzymuje konkretne wsparcie zarówno na etapie sporządzenia umów i oddelegowań personelu jak i na późniejszych etapach związanych z generowaniem oświadczeń i odbieraniem wykonanych usług i dzieł. Moduł zamówień w połączeniu z serwerem pocztowym prowadzi proces zamówienia od etapu szacowania wartości zamówienia wraz z wysłaniem poczty, poprzez wybranie właściwego trybu zamówienia, sporządzenie zapytania ofertowego oraz wybór wykonawcy aż do etapu wygenerowania umowy. Moduł zamówień jest innowacyjnym rozwiązaniem w skali kraju, którego głównym zadaniem jest ustrzec Beneficjentów przed błędami popełnianymi w przy realizacji zamówień i w konsekwencji wysokimi korektami finansowymi. Program jest tak napisany, że nawet niedoświadczeni użytkownicy i początkujący Beneficjenci nie powinni mieć problemów z jego obsługą i wzorowym prowadzeniem swojego Projektu.
Program generuje wszystkie niezbędne dokumenty. Moduł archiwum umożliwia zachowanie w porządku chronologicznym całej dokumentacji projektowej na potrzeby bieżącej obsługi jak i możliwych kontroli zewnętrznych.
Firma Audmax – Błażej Biliński powstała w 2008 roku w odpowiedzi na wysokie oczekiwania Klientów w zakresie profesjonalnych usług audytu zewnętrznego, kontroli oraz doradztwa projektowego a od 2020 roku aktywnie rozwija innowacyjną platfromę Beneficjent.
Najnowocześniejsze i wszechstronne narzędzie do zarządzania projektami UE. Najlepszą dostępną na rynku spersonalizowaną dokumentację projektową zgodną z wymaganymi wytycznymi.
Pomoc i Fachowe wsparcie. w prowadzeniu projektu.
Unikatowy na rynku moduł zamówień, którego zadaniem jest ochronić beneficjenta przed błędami i korektami finansowymi.